Pedagoģija un skolotāju izglītība. 811. sējums
Pedagogy and Teacher Education. Volume 811
PDF fails (3,3 MB)
Satura rādītājs / Content
Ievadam / Introduction
1. AKTUALITĀTES AUDZINĀŠANAS TEORIJĀ / TOPICALITY IN THEORIES OF UPBRINGING
Zanda Rubene, Ilze Dinka
Postmodernā bērnība: izaicinājumi pedagoģijas pētījumiem
Postmodern Childhood: Challenges for Researchers in Pedagogy
Dita Nīmante
Audzināšanas normatīvais diskurss skolā
Legislative Discourse of Upbringing at School
Lučāna Bellatalla, Džovanni Dženovesi
Imanuels Kants “Par pedagoģiju”: jauna perspektīva
Immanuel Kant “On pedagogy”: ANew Perspective
2. AUDZINĀŠANA PIRMSSKOLĀ UN SKOLĀ / UPBRINGING IN PRESCHOOL AND SCHOOL
Līga Kalniņa
Pēctecība vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolas pedagoģiskajā procesā
Succession of Visual Art Activities within Pre-school Pedagogical Process
Baiba Kaļķe, Jimena Gonzalez Urrea
Dzimumdiferencēta izglītība pedagoģiskajā procesā
Single Gender Education in thePedagogical Process
Ligita Stramkale
Estētiskās audzināšanas atspoguļojums 20. gadsimta periodikā
Reflection of Aesthetical Education in Periodicals of the 20th Century
Inga Sokolova, Jeļena Davidova
Vidusskolēnu pašaudzināšanas diskursa izkopšana literatūras stundās
Development of High School Students’ Self-educational Discourse at Literature Lessons
Aija Zakovska
Masu mediju piedāvātie mūzikas raidījumi pusaudžu mūzikas emocionālās uztveres pilnveidei
Music Programmes Offered by theMass Media for Development of Teenagers' Music Emotional Cognitive Ability
3. SKOLAS UN ĢIMENES SADARBĪBA AUDZINĀŠANĀ / SCHOOL AND FAMILY COOPERATION DURING UPBRINGING
Yaroslava Vasylkevych
Factors of Educational Influence on the Development of Creativity of Children
Bērnu radošuma attīstību ietekmējošie pedagoģiskie faktori
Anita Dumbrauska
Dvīņu individualitātes veidošanās ģimenē vecāku vērtējumā
Twins’ Individuality Formation in theFamily: Parents’Assessment
Egija Laganovska
Bērni ar koordinācijas attīstības traucējumiem ģimenē
Children with Developmental Coordination Disorder (DCD) in Family
4. AUDZINĀŠANA INTEREŠU IZGLĪTĪBĀ UN ĀRPUSĢIMENES APRŪPĒ / UPBRINGING IN OUT-OF-FAMILY CARE AND IN INTERESTS’ EDUCATION
Daiga Kalniņa
Interešu izglītības nozīme profesijas izvēlē un karjeras vadības prasmju attīstībā
Influence of Interest-Related Education in Career Choices and Development of Career Management Skills
Inga Liepiņa
Sporta tūrisma interešu izglītības loma profesionālajā un karjeras izvēlē
Role of Participation in Sport Tourism Interest-Related Education Group in Choosing Profession and Career
Ļubova Vasečko
Ārpusģimenes aprūpes vides ietekme uz 6–8-gadīgu bērnu prasmēm lasīt, rakstīt un skaitīt
Out-of-Family Care Environment Effects on the6-8-Year Old Children’s Ability to Read, Write, and Count
Meldra Rudzīte
Pusaudžu un jauniešu radošās prasmes veicinoša vide
Environment Promoting Creative Skills of Adolescents and Young Adults
Kristīne Kriņģele
Audzināšanas vērtības penitenciārā iestādē
Education Values in Penitentiary Institution
5. AUDZINĀŠANA AUGSTKOLAS UN PIEAUGUŠOIZGLĪTĪBĀ / UPBRINGING IN OUT-OF-FAMILY CARE AND IN INTERESTS’ EDUCATION
Sandra Ozola, Dmitrijs Semjonovs, Aleksejs BogdaņecsManuel Joaquín Fernández González
Instructor and Educator? Attitudes and Skills for Enhancing Quality of Maritime Education
Instruktors un audzinātājs? Attieksmes un prasmes izglītības kvalitātes paaugstināšanai jūrniecībā
Volodymyr Kravets
TheTraining of theFuture Teachers to Provide Gender Education to Pupils to Support Future Formation of Family
Topošo skolotāju sagatavošana skolēnu dzimumaudzināšanas jautājumu risināšanai ģimenes veidošanā
Oksana Kikinezhdi
The Ambivalance of Gender Values in Terms of Ukrainian Students’ Self-realization
Dzimumu vērtību pretrunīgums Ukrainas studentu pašrealizācijā
Ziņas par autoriem / About Authors