LU Raksti 816. sējums. Pedagoģija un skolotāju izglītība
Saturs/Contents
VĒSTURISKĀS REFLEKSIJAS PEDAGOĢIJĀ
Friedrich Schweitzer
 Das Bildungserbe der Reformation und seine Bedeutung für heute
 Reformācijas izglītības mantojums un tā nozīme mūsdienās 
Dieter Schulz
 Philipp Melanchthon und sein pädagogisches Wirken
 Filips Melanhtons un viņa pedagoģiskais mantojums 
Gunta Marihina
 Bertas Dzenes (dz. Rūmane, 1880–1945) ģimenes pedagoģiskā darbība
 Berta Dzene (née Rūmane, 1880–1945) and Pedagogical Activities of Her Family
Aušrine Zulumskīte
 Klaipēdas Universitātes Pedagoģijas fakultātes attīstība pēc Lietuvas neatkarības atjaunošanas (1990–2004)
 Development of Faculty of Pedagogy at the Klaipėda University After Restoration of Lithuania‘s Independence (1990–2004)
PEDAGOĢIJAS ZINĀTNISKIE PAMATI
Luciana Bellatalla
 Education: theoretical foundations of a scientific perspective
 Izglītība: zinātniskās perspektīvas teorētiskie pamati
Giovanni Genovesi
 Vers la Science de l’éducation: un chemin accidenté. Réflexions de l’âge moderne à nos jours
 Pārdomas par izglītības zinātnes veidošanas grūto ceļu no modernisma līdz mūsdienām
Irēna Žogla
 Pedagoģijas zinātne un izglītības zinātnes
 Science of Pedagogy and Educational Sciences
AUDZINĀŠANAS ZINĀTNE UN MĀKSLA
Dace Medne
 Cienoša komunikācija audzināšanā kā bērncentrētas bērnības arhitektūra
 Dignified Communication in Parenting as the Architecture of Child-Centred Childhood 
Darja Grehova
 Latviešu un japāņu audzināšanas tradīcijas – personības veidošanās pamats 
 Latvian and Japanese Educational Traditions – the Basis of Personality Formation
Uģis Nastevičs
 Reliģiskā identitāte un tikumi: aktualitāte audzināšanā Latvijā
 Religious Identity and Virtues: Topicality in Upbringing in Latvia
Mārtiņš Veide
 Nāves fenomena atklāsmes problemātika bērna audzināšanā
 The Issue of the Death Phenomenon Revelation in the Education of a Child  
PEDAGOĢIJAS DAUDZVEIDĪBA
Pella Calogiannakis, Konstantinos G. Karras, John Ieronimakis, Thomas Babalis
 Approaching Diversity in Education: The Case of Roma Pupils
 Tuvojoties izglītības daudzveidībai. Romu skolēni: gadījuma analīze 
Līga Āboltiņa
 Bērnu sociālās adaptēšanās un mācību sasniegumu mijiedarbība pedagoģiskajā procesā skolā 
 The Interaction of Children’s Social Adaptation and Learning Achievements in the Pedagogical Process at School
Alīda Samuseviča, Blāzma Vikmane
 Aktualizētās atziņas bērnības pedagoģijā maģistra darbos Liepājas Universitātē
 Updated Recognitions of Childhood Pedagogy in Master‘s Thesis at the University of Liepaja 
Dita Nīmante
 Sadarbības veicināšana klasē
 Promotion of Cooperation in Classroom